top of page

8.6.2015 event

ביום שני הוזמנתי להשקת גיליון "שיק או שוק" של המגזין "פנאי פלוס". בנוסף לאכול טעים ואנשים יפים, היה גם הקרנת בכורה של הסרט "הפמליה" (שדרך אגב היה מצחיק ושנון, התגעגעתי לארבעה האלה ;) )

האירוע התקיים בסינמה סיטי גלילות וההשקה הייתה לגליון העשור של "שיק או שוק" - מצעד המתלבשים הטובים והרעים של מגזין "פנאי פלוס".

באירוע נכחו בשיתוף "פיוס טי" ומותג ההלבשה התחתונה "אטם" נבחרי שיק שתמיד כיף לראות מה הם לובשים לאירועים ואת הסטריט סטייל שלהם: יובל שרף, אנה ארונוב, ירדן הראל, טום באום, רונה לי שמעון, אוריאל יקותיאל, אליאנה תדהר ולירן כוהנר.

באירוע היו עוד כוכבים (שלהם יש סיכוי בגליון בשנה הבאה) ובהם: אלכסה דול ורז זלצרמן, עומר דרור ,יערה בנבנישתי, פאולינה אלברשטיין, מור סילבר, מלכת היופי החדשה מעיין קרן ועוד ועוד ועוד.

אל תפספו את גיליון השיק של "פנאי פלוס" שיהיה כבר ברביעי בדוכנים3>

אז מה אתם אומרים "שיק או שוק"?

מכנסיים רחבים וטי-שירט זה מאסט לכל חובבת אופנה 3> לוק הורס ומתוחכם

אדום היה הצבע מאסט שלי חורף שעבר והלוק היה לגמרי קונה אותי אבל חליפת בלייזר ליום קיץ עושה לי חם חם

מתה על השמלה הזאת - מתאימה בול לאירוע ולמעמד, אבל הנעליים הם לגמרי לא לטעמי... סורי :(

ומה אני לבשתי?

כל הלוק asos.com


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page