top of page

bananhot X JR fashion

ביום חמישי שעבר הוזמנתי להשקה המהממת של מותג בגדי הים bananhot במתחם JR fashion שנותן במה למעצבים ישראליים. בנוסף לכל מותגי העל הבינלאומיים יתווספו מעצבים צעירים ישראליים שיתחלפו בכל כמה חודשים.

הראשונות להיכנס לתוך שיתוף הפעולה הזה הן נטע אלחימיסטר ונועה בני שהן בעלות מותג בגדי הים bananhot והם ימכרו כחלק מקולקצייה הקיץ 2016 ודרך אגב יהיו שם גם דגמים בלעדיים לג'יימס ריצרדון.

כשהגענו לאירוע חיכו לנו נשנושים ושתיה וכמו תמיד יש קצת מינגלינג, תמונת וכיף. יצא לנו גם להכיר את בעלי ג'יימס ריצרדסון דיוטי פרי הצעיר והמצליח. הוא דיבר על סבו שהגיע לישראל על מנת להשקיע בישראל והיום הוא ממשיך את המסורת שלו בשביל להעמיק את התמידה בתעשייה הישראלית. זוהי הזדמנות מעולה וקרש קפיצה ואני חושבת שבחירת המותג bananhot יושבת בול עם שיתוף הפעולה הזה בין ג'יימס ריצ'רדסון לבין מעצבים ישראליים. בנוסף המעצבות הצעירות גם היו שם ודיברו קצת על המותג ועל ההתרגשות להיכנס לתוך רשימת המעצבים המוצגים במתחם!

אז אם אתן מתכננות נסיעה לחו"ל תוסיפו לעצמכן עוד קצת זמן בדיוטי פרי ללכת ולבדוק את בגדי הים המושלמים והקטנטנים של bananhot!


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page