top of page

DIY

אם היה לי את כל הזמן שבעולם כנראה שלא הייתי מפסיקה לעשות עבודות DIY, אז כמובן שהציעו לי לעצב תכשיט עם האביזרים מהחנות אבגד ישר הסכמתי. הדבר הראשון שקפץ לי לעין זאת שרשרת מוזהבת קצת רחבה ושטוחה. המשכתי להסתובב וראיתי קריסטלים מהממים שידעתי שארצה לשלב בתכשיט שאכין.

המשכתי להסתובב וראיתי מין בסיסים כאלה שהבנתי שאפשר לשבץ עליה את הקריסטלים. היו כל מיני דוגמאות אבל ראיתי אחת שמאוד אהבתי כי היא הייתה סימטרית משני הצדדים.

הכיף הגדול היה כשהגעתי לאגף הקריסטלים, הכל היה כל כך מנצנץ ויפה, מלא צבעים וגוונים אבל אני הלכתי למקום הקלאסי של כחול כהה, שחור ושקוף. המוכרת עזרה לי לבחור קריסטלים שיתאימו לבסיס והם באמת התאימו בצורה מושלמת.

אז אחרי שרכשתי את כל מה שהייתי צריכה ליצור את התכשיט המושלם, התחלתי בעבודה.

לקחתי פלייר והתחלתי לשבץ את הקריסטלים במקום. טיפ שלי (שכמובן שלמדתי בדרך הקשה) תשבצו תחילה את הקריסטלים החיצוניים והקטנים ואז תעברו למרכזיים והגדולים, רק לנוחיות השיבוץ. חיברתי את הבסיס לשרשרת זהב שהתאמתי קודם לכן לגודל היד וטה דהJ נוצר התכשיט המושלם.

האמת היא שהיו לי התלבטויות אם להשאיר את התכשיט בתור צמיד, אז רציתי לשתף איתכן את הרעיונות שלי לשימושים מהממים לבסיס. התחושה הראשונית שלי הייתה צמיד, אבל מהר מאוד הבנתי שזה יהיה מהמם גם בתור שרשרת (לא ארוכה מידי, עד מעל החזה) שייתן טאץ' ללוק קלאסי, אפשר ללכת לכיוון של צ'וקר (שרשרת צמודה לצוואר) שייתן מראה רוקיסטי או בכלל להדביק את הבסיס לסיכה או לראש או לבגד..

מקווה שאהבתן :)

:אתר אבגד

http://www.avgad.co.il/


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page