top of page

prince makeover

לפני שבוע התבקשתי לעצב משקפי פרינס עם אביזרים מהחנות אבגד (רחוב החשמל 3, תל אביב). ישר חשבתי על שארצה לשלב ניטים אבל לא ידעתי בדיוק איך אני רוצה שזה יהיה.

הגעתי לחנות אבגד והרגשתי שבאמת יש לי אין סוף אפשרויות לעשות את המשקיים הכי מהממות שיש והאמת שזה עוד יותר בלבל אותי, רציתי ללכת לכל כך הרבה כיוונים שונים, עם זה הניטים שזאת הייתה המחשבה הראשונית שלי, או הדבקת שרשרת זהב, חרוזים, קריסטילים, פנינים. בקיצור לקח לי זמן להחליט.

בסוף אמרתי לעצמי שכדאי לי ללכת עם האינטואיציה, והלכתי על שילוב של ניטים, אבל עוד לא ידעתי אם אני רוצה שהם יהיו כסופים, מוזהבים או עדינים שחורים. לקחת כמה מכל סוג בשביל להתנסות איתם בבית.קניתי דבק והתחלתי עם העבודה. רציתי שהעיצוב יהיה אדג'י, פשוט ועם נוכחות. הדבקתי ניטים ברווחים זהים בלק העליון מעל העדשה, והוספתי טאץ' של עוד שלושה ניטים שחורים בכל צד. התוצאה מהממת והמשקפיים הם לגמרי עם הנוכחות שרציתי שתהייה להם.אז מה אתם אומרים? איך יצא?

משקפיים - https://www.instagram.com/prince_eyewear/ חנות אבגד - http://www.avgad.co.il/


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page