top of page

adi watches


ביום חמישי, לפני שבועיים, הוזמנתי לאירוע סופר מגניב של חברת השעונים – עדי.

אני מכירה את החברה עוד מחבר שלי שקנה שעון של החברה עם רצועת עור חומה ומסגרת זהב. השעון שילב בין קלאסיות נצחית לקוליות היפסטרית כזאת, אז כמובן ששמחתי להגיע ולראות את המפעלים בקבוצת יבנה ולשמוע קצת יותר על תהליך הייצור והחברה.

הגענו וחיכתה לנו ארוחת בוקר קלילה באווירת פיקניק, עם גבינות מדהימות שמכינים גם בקיבוץ, מיצים טבעיים, לחמים וקפה. הנוף הקיבוצי החזיר אותי לישוב בו גרתי ממש לפני כמה חודשים, השקט הפסטורלי והאנשים החייכניים.

התחלנו עם קצת דיבורים על המקום, על הקיבוץ שעדיין שיתופי, עם שורשים דתיים, מפעלי חמוצים, גבינות ועוד וכמובן המפעל של שעוני עדי. בהמשך שמענו על חברת שעוני עדי, שמייצרת את השעונים בארץ, עם אנשים שעובדים שם יום יום כבר שנים, על החומרים המשובחים ואיך ששמים לב לכל הפרטים כדי להביא אלינו את התוצר המוגמר של שעון איכותי שהולך איתך שנים.

בהמשך נכנסו לחנות המפעל, חנות ענקית עם שלל שעונים בכל כל כל הסוגים.. כשנכנסו קצת יותר פנימה הגענו למקום בו ה-magic happens. עברנו בין העמדות השונות אם זה המכונה שמחתימה את הבסיס בלוגואים לחברות וליחידות צבאיות, להרכבת המחוגים, להכנת הצ'ופצ'יק המכוון הצדדי שיתאים לכל שעון, ועוד מלא תחנות שאי אפשר לעלות בדעת עד שזה מגיע לשעון שעל היד.

אחרי זה היה לנו האפשרות להכין שעון משלנו. היו פרוסים שם סוגים שונים של רצועות, ובסיסים וכל אחת ואחד הרכיב לו את הקומבינציה שלו עם זה רצועת עור מבריה לרצועת עור מט ועד לרצועות כסף וזהב. הבסיסים גם היו מושלמים, מבסיסים קלאסיים עם אותיות רומיות, עד בסיסים עם משפטי השראה ודוגמאות, כל אחד מצא לעצמו את השילוב המושלם.

אני כמובן הלכתי על השילוב הקלאסי, של שעון כסוף עם בסיס קלאסי עם האותיות הרומיות, ויצא פשוט מושלם.

בזמן שהכינו לנו את השעונים כדי שנוכל לקבל אותם כבר באותו היום, עשינו סיור עם הטרקטור בו אוספים את הילדים לעבודה. כמובן שכמו חבורת בנות התלהבנו, צילמנו וצחקנו... בהמשך הגענו לרפת של הקיבוץ לחלוב פרות, כן כן.. ולבסוף, לפני קבלת השעונים אירחו אותנו בחדר אוכל של הקיבוץ לארוחת צהריים כמו של פעם..

כשסיימו לאכול, הגענו שוב למפעל לקבל את השעונים. כל אחת קיבלה שעון, מתקתק ומושלם במיוחד בשבילה ומאז הוא לא יורד לי מהיד:)

אז תודה לשעוני עדי על יום מושלם בקיבוץ, כיף וצחוקים ומעבר לזה להבין מה עומד מאחורי החברת השעונים הישראלית – שעוני עדי!

ממליצה בחום על השעונים האיכותיים שלהם, עם סטייל וקלאסיות נצחיים שאני מבטיחה שלא תורידו מהיד..



follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page