top of page

myjulbox X forreal

הדבר שאני הכי אוהבת לעשות זה לעצב לעצמי את הדברים. מפרויקטים של DIY ועד לפריטים שמשדרגים ליום יום, יש משהו כיף בזה שאתה מכין משהו שהוא בדיוק לטעם שלך. בדיו בגלל זה כל כך שמחתי שmyjulbox פנו אליי לשיתוף פעולה שכולל לעצב תכשיטים משלי שיופיעו באתר שלהן בתור חנות משלי.

כמובן שעל הקונספט המגניב של myjulbox כבר שמעתי ממזמן, תר שבו נותנים לך את כל כלי העיצוב לעצב לעצמך שרשראות או צמידים... המגוון הוא אין סופי ובאמת אפשר לעשות מה שרק עולך לך לראש (זה גם מה שקשה שיש לך כל כך הרבה רעיונות בראש חיחי).

אז התחלתי לעצב, וזה היה כל כך פשוט להוציא את זה לפועל, האתר שלהם נוח לתפעול והאמת שכבר היו כמה רעיונות שהיו לי בראש. התכשיטים שיצרתי הם פשוטים עם הטאץ' של עולם הלייף סטייל, עם זה שרשרת קפה או הצמיד עם החריטה שפשוט במקום שיהיה רשום את השם שלי רשום "קפה" או עם זה שרשרת שכבות פשוטה שכל שרשרת מגיעה באורך שונה וצורה שונה.

קו התכשיטים שלי הוא פשוט קלאסי ונצחי, אלו שרשרות שאני הולכת איתן כל יום ומתאימות עם כל לוק. אני מקווה שכמו שאני התאהבתי בליין תכשיטים שלי גם

אתן.

לרכישה>>

https://goo.gl/zVyKVt

לאתר my jull box>>

https://www.julbox.com/design

The one thing I really love is to make things by myself – from DIY projects to stuff I wear on a daily basis/ so I was so thrilled when my julbox reached out to me for a collab to make my own jewelry line!About myjulbox I heard and I think the concept is great! You can make any jewelry you want – necklaces and bracelets in any design you want and the options are endless!

So I started to design and it was so easy to make it all happen threw their website and I already had some ideas. The jewelry I created are simple with a touch of my life style world. If it shows the love for coffee or a simple stack necklace that goes with anything!

The line I made is really classy and I hope you love them as I do!

Purchase>>

https://goo.gl/zVyKVt

Design>>

https://www.julbox.com/design


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page