top of page

mac trends X renuar

ביום רביעי הוזמנתי לאירוע מצומצם של mac על מנת להבין את הטרנדים הנכונים באיפור לחורף הקרוב שאותם נראה גם על הדוגמניות שיצעדו על המסלול של תצוגת האופנה של רנואר ביום שני הקרוב.

תחילה הגעתי וכמובן שתמיד כיף להיכנס לחנויות של מק. אתן יודעות איך הכל מעוצב, יש את כל הגוונים שרק תרצי ורק בא לנסות הכל ולקנות הכל..

התיישבנו כשהגיעה הדוגמנית (שדרך אגב לבשה לוק הורס של רנואר). דוגמנית עם אדג'יות, שיער חום כהה עיניים גדולות ופשוט מהממת. את השיער אספו לקוקו גבוה עם נפח כשאת החלק הקדמי תפסו ככה שיהיה גובה וחיזקו את זה עם ג'ל על מנת לשמור על השיער וגם בשביל האדג' שזה נותן.

הדוגמנית הייתה מאופרת בצורה מאוד עדינה ועל הבסיס הזה המאפרת, נטע סקלי סניור ארטיסט ב-mac, הדגימה לנו את הטרנדים.

הנה כמה דגשים שהמאפרת נתנה:

1. קודם כל פשטות. ראינו את זה בחורף הקודם וזה חוזר שוב עכשיו כאשר יש תמצות מלא של המושג. העיקר שלא יראה מתאמץ מידי

2. הצללות הצללות הצללות. הרבה זמן זה לא היה בתחום האיפור, אבל עכשיו זה חוזר, באזור הלחיים ובמצח בגוון חום עדין.

3. העובי זה מה שקובע. במקום לשים מסקרה בשביל האורך של הריס, הדגש עכשיו זה על העובי! קחו את מברשת המסקרה ועם הקצה, שעוד יש עליו את המסקרה תתנו נפח לשורש של הריס.

4. האצבעות זה המברשת החדשה. במקום להשתמש במברשת, שימו את האודם (צבע ניוד מומלץ) בעזרת האצבע ובעדינות. בנוסף אפשר ככה לטשטש את הצללית בעדינות בעין. אמנם זוהי שיטה שיותר ידועה בקרב אינסטגרמיות איפור ודווקא מאפרים סולדים ממנה, אבל אולי עכשיו נמצא עמק השווה.

5. עיפרון שחור מתחת לעיניים. כן, כן זה כל כך ניינטיז אבל האמת שזה נראה טוב על הדוגמנית ונותן לזה לוק רוקרי אבל לא מתאמץ.

6. את השימר המאפרת שמה בעפעפיים. זה לא בולט מאוד אבל עם התזוזות זה נותן מראה מאוד מסקרן בגלל איך שזה משתקף עם האור.

7. דבר אחרון, לא הכל צריך להיות מושלם! לא צריך לתקן הכל, דווקא זה שזה לא מושלם זה מה שיהפוך את הלוק לנכון יותר לחורף הקרוב!

זהו, אנחנו מוכנות לחורף הקרוב (למרות שעדיין חם חם חם) והנה גם עוד כמה תמונות של מוצרים מושלמים שקיבלנו שהמאפרת השתמשה בהם בשביל לקבל את הלוק האדג'י וההורס הזה!

והמוצרים שקיבלנו שעזרו להרכיב את הלוק ההורס:


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page