top of page

new hair don't care

אני מתה על שינויים, ועכשיו שכבר האביב הגיע והקיץ כבר ממש מעבר לפינה הרגשתי שבא לי לעשות שינוי קטן..

מה הכי קל לשנות והכי משמעותי? השיער...

אני לא מהבחורות שקשה להן להיפרד מהשיער, להפך אני מאמינה שהשיער אורך ותמיד אפשר להסתדר איתו ובדיוק בגלל זה השינוי שווה את הסיכון..

אז הגעתי לסניף של סופר-פארם ותראו את מי פגשתי! כן כן, את המגה-בייב הזאת והיא גם עזרה לי לבחור את הצבע המושלם בשבילי... זה סופר קול..

בסוף בגלל שגם יש לי החלקות וגם בגלל שכן צבעתי את השיער בשנים האחרונות, לא יכלתי ללכת על שינוי גדול מידי..

מה אתם אומרים? לעוד פרטים על הצבעים ועל הקולור נטורלס של גרנייה - https://www.facebook.com/Garnier.Israel/


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page