top of page

walking on sunshine

תמיד הרגשתי בתור ילדה כמו ענקית מול קטנים ונעלי עקב אף פעם לא באו בחשבון. אני מאוד אוהבת עקבים גבוהים ונשיים ולצערי אני לא מרגישה מספיק בנוח איתם כמו שהייתי רוצה. ככל שגדלתי קצת פרצתי את הגבולות שלי עם נעלי עקב קלאסיות שגובה העקב בוא נגיד לא בשמיים.

לאחרונה התחלתי לחפש עקב שהוא פשוט נמוך יותר, אבל זאת לא משימה קלה. מכיוון שעקב קטן לפעמים לא מחמיא לנעל ולבסוף מקבל צורה מגושמת ופחות יפה ובדיוק בגלל זה פשוט קשה למצוא את הזוג המושלם.

במהלך חיפושיי נתקלתי בזוג המושלם הזה של קליגולה. לגמרי אין לו הרגשה של עקב קטן, יש לו מראה בעל נוכחות ולוק נשי והוא מושלם לנשים שאוהבות נוחות ועקב שלא מוסיף עוד 10-15 ס"מ לגובה.

הצבע הניוד מושלם ללוקים אביביים וקיציים, האיקס מקדימה מוסיף לתחכום והשפיץ זה טרנד שלא חולף המוסיף את הנשיות המדוברת. יש אותם גם בשחור (הכי התלבטתי איזה לקחת) אבל החלטתי ללכת לצבע התואם את העונה.

אז קצת על הלוק –

החלטתי לשלב את הנעליים עם גינס סקיני בצבע כחול כהה צמוד, וקיפלתי אותו פעמיים בשביל לתת דגש לקרסול ולנעליים. שילבתי את זה עם חולצת וינטאג' ארוכה בצבע שמנת שקיבלתי מסבתא שלי, ומעל זרקתי על עצמי מעיל בובמבר בצבע ירוק זית בשביל לתת קצת אדג' ללוק וצבע שמאוד הולך עם הצבע הניוד של הנעליים. עשיתי חצי קוקו בלוף שסופר טרנדי וחמוד לימים שהשיער פשוט לא מסתדר ולבסוף הוספתי תיק קלאץ' לטאץ' רומנטי.

אז מה אתן אומרות עם הנעליים ועל הלוק?

לקולקציית הנעליים של קליגולה >> לחצו כאן

ז'קט - רוק גלאם

תיק קלאץ' - keep changing


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page