top of page

fresh fruits

dress : asos (similar here) | heels: asos | clutch : asos (love this one)| sunglasses : asos

השבוע הוזמנתי לפרזנטציית אופנה מיוחדת של קבוצת גולף אנד קו, אשר הוצג בה קולקציות סתיו חורף 2015-16 למותגים בקבוצה: INTIMA, POLGAT, BLUE BIRD. הגעתי לאירוע, באיחור (אתם תשפטו אם הוא אופנתי ;) ), ועליתי במדרגות בבניין ישן ואורבני בדיוק כמו שאני אוהב, הדבר הראשון שראיתי זה את הרצפה המדהימה שהייתי חייבת לתעד. פגשתי שם את הבלוגרית המהממת הדר ליברוס (לינק לבלוג) שהסכימה לצלם אותי ולהצטל איתי בגלל שכמובן הפלאפון שלי שבק חיים על ההתחלה ואת המצלמה החלטתי להשאיר בבית (למה?!?).. אני חייבת להגיד שאני מתה על הסטייל שלה וכמובן המון תודה לה ולצלמת שהמהממת שלה 3> האירוע חולק לחדרים לפי המותג מקבוצת גולף אנד קו.

החדר האהוב עליי היה החדר בו הוצגה קולקציית ילדים מהממת - כל החדר התמלא בכדורים צבעונים (שאתם יכולים להבין למה זה היה החדר האהוב עליי), בלונים וסוכריות.

החדרים הנוספים היו של הלבשה תחתונה במראה וינטג' עדין, חדר ובו אופנת גברים מתוקתקת, וחדר אורבני לצעירים שבינינו..

האירוע היה מקסים קליל ומאוד מעניין (מלבד זה שהפלאפון שלי שבק חיים) ואין ספק שגולף עושה קאמבק בהמון תחומים בחיינו.

This week I was invited to a presentation by golf&co group.

It presented their fall-winter 2015-16 collection for their leading brands.

I got to the event, late (you decide if fashionably ;)), I climbed the stairway to a beautiful building - old urbanic combo. The first thing I saw was the floors - and I had to take a pic of it.

There i met my good friend and amazing blogger - hadar librus ( link to her blog) that was very kind to take photos of me and us together! i love her style and ofcourse thank you so much for all the help!

The event was divided into rooms, and each room represented a brand.

My favorite room was the kids collection, it was filled with colorful play balls, balloons and sweets.

More rooms were the lingerie room, men's fashion and teenage fashion..

The event was great and I had lots of fun (accept that I didn't bring my camera and my phone died 10 min after arriving)


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page