top of page

splitting it up

shirt : asos | jeans : asos | sneakers : Adidas Stan Smith | heels : asos | top : adika |

היי,

הנה פוסט שחיכיתי לו הרבה זמן:) אז קצת על הפריטים.. כל הפריטים מהאתר האהוב אסוס, על החולצה שמתי עין כבר אולי מלפני חצי שנה. התלבטתי עם לקנות או לא, ולמרות שהסובבים אותי לא ממש תמכו, לא יכולתי להפסיק לחשוב עליה. אז אחרי הרבה זמן בסל הקניות - רכשתי אותה (שלא נדבר על המחיר המדהים!) ידעתי ישר איך ארצה ללבוש אותה – עם הנעלי אדידס שלי.. הבעיה היא – שלהשיג את האדידס האלה זה סיפור שלם ואחר לגמרי, כמו שאתן רואות השגתי אותן אחרי תהליך של אולי 4 חודשים ומחיר כבד לכיס... התאמתי את זה עם מכנס סקיני צמוד צמוד, וזה בדיוק כמו שדמיינתי.. אמנם חם חם חם עכשיו אז כנראה לחכות כמה שבועות כדי לצאת עם מכנס ארוך מהבית אבל אני לא יכולה לחכות.. בגלל שהחולצה הזאת טריקית, התאמתי את הלוק גם עם נעלי עקב לבנות. בואו נגיד שהחולצה היא לא הפריט לבוש הכי מחמיאה שיש (שזה גם בסדר) אז בשביל לוק קצת יותר ערב ונשי אני חושבת שהנעלי עקב מושלמות ללוק הזה.

והדובדבן שבקצפת - ואני בטוחה שאתן לא יכולות להאמין מה יש לי על היד! צ'ארמס דיסני של פנדורה! מקנאות?! גם אני.. את הצ'ארמס האלה אפשר להשיג רק בארה"ב (לפי מה שביררתי), ולצערי הרב קניתי אותם לחברה הכי טובה שלי ליום הולדת... פרס התנחומים שלי זה הפו הדוב החמוד שקניתי בשבילי:)

שבוע מקסים!

Hii, Here's a post I've been waiting to post for a while. I'll tell you a little about what I'm wearing: This longline shirt I spotted over 5 months ago and I just couldn’t stop thinking about it. My friends told me it not to buy it but I just couldn’t. After a long while in my shopping bag I purchased it (for an amazing price!) and I knew what look I would pair it with. Skinny jeans and Stan Smith Adidas – how I got the Adidas shoes is a whole other story that took a long time... this shirt is tricky so I also wanted to show you a more feminine look with white heels that gives it a more sexy and long look.

And the cherry on top – my Disney Pandora charms! Unfortunately I bought them for my best friend's birthday! My consolation prize – the pooh bear charm that I bought for meJ

Have a great week!


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page