top of page

tlv gindi fashion week


נעמה בצלאל, המציגה: נועם פרוסט ^^^

דגם שעוצב בהשראת בתי הבאוהאוס הלבנים של תל אביב עם החזיתות המעוגלות והסגנון האדריכלי הנקי והמתוחכם של האסכולה. את הלוק הזה אין ספק שאהבתי, המראה גוטי והאלנגטי הוא לגמרי לטעמי והשילוב צבעים בשבלמה מאוד מתחבר.

דני בר שי, המציגה: מריה ^^^

הדגם "אקסטהבאוהאוס" – מה קורה כשאקסטזי פוגש באוהאוס?

מהתצוגה של דודו בר אור : ^^^ המעצבת דורית בר אור השיקה את המותג שלהלפני שנה וחצי, וכעת הציגה את הקולקצייה החדשה שלה בשבוע האופנה, עם תצוגה שחתמה את הערב. הרבה מפורסמים ואנשי אופנה הגיעו במיוחד לתצוגה שלה בכדי לראות את הקולקציה ולסגור את שבוע האופנה. הקולקצייה סיפקה השראה מזרח ים תיכונית, בשילוב עם אלמנטים מודרניים והרבה צבעים. אני לא יכולה להגיד שלגמרי התחברתי אבל הפריטים היו מרשימים ושמרו על אחדות ואין ספק שניתנה פה אמירה חזקה.

מהתצוגה של דודו בר אור^^^

מהתצוגה של בטי אלדד למותג bet - ka : ^^^

קולקציית סתיו חורף של בטי אלדדעוצב בהשראת ביזנס וומן מהתקופה האדוארדית. הקולקציה הציגה פרטי אוברסייז עם אווירה מחוייטת,חצאיות ארוכות וחולצות גדולות וארוכות. אהבתי מאוד את שילוב הצבעים שנעשה כך שהרבה לוקים יש קולר בלוק שנותן מראה מאוד שיקי בעיניי.

מהתצוגה של עידן לרוס: ^^^

הקולקציה של עידן לרוס לסתיו חורף 2015.2016 עוצבה בהשראת חדר השינה, מכונה - Bed time story ומתכתבת עם אלמנטים קלאסיים, רכים בשילובי עבודת יד. את הקולקציה מאוד אהבתי, אני חושבת שלוקים בהשראה של כותנות זה סופר שיק ומשהו שאני חייבת להבין איך אוכל לשלב במלתחה שלי בלי שאראה כאילו יצאתי בפיג'מה. את הלוק הזה מאוד אהבתי, לוק שכולו ניוד, מאוד זורם, קליל ונראה סופר נוח - אפשר פליז :)

סבינה מוסייב למותג SABINA לאביב קיץ 2016 : ^^^

הקולקציה מתאפיינת באוסף מיוחד של רקמות, פשתן ומשיים מודפסים לצד ג'ינס מכובס ובדים מעולם הספורט שמשולבים בהרמוניה. הקולקצייה הזאת מאוד הזכירה לי את ההדפסים שראיתי כשהייתי במקסיקו וגוואטמלה. אני מתה על ההדפסים האלה והם עבדו לי מאוד נכון עם צבע ניוד. מה שפחות אהבתי בקולקצייה זה את הקשירות על השמלות שנתנו הרגשה של מחוך מה שפחות התחבר לי עם הוויב של הקולקציה. בסך הכל מאוד אהבתי את הקלילות והצבעוניות של הקולקציה.

SABINA ^^^

אווה על קנרש ואמה לורא עזרא למותג CLOTHE : ^^^

הקולקציה מעבירה מסר של קונטרסט, בין חוזק ועדינות, בין רכות וקשיחות בין עבר והווה.

הבדים הבולטים הם משי ושיפון אשר באים לתת דגש על הקלילות הרוך, העדינות והשקיפות.

אין ספק שאת הקולקצייה הזאת הכי אהבתי - ביי פאר! אלו בגדים שאני לגמרי יכולה לראות את עצמי מסתובבת איתם (בעולם הפאנטזיה שלי שאפשר להסתובב ברחוב עם שמלות שקופות ודרמטיות.. אבל בסדרר) . כל לוק שיצא הדהים אותי מחדש, השילוב בין הדרמטיות לאווירה הכל כך זורמת והבדים הנשפכים בשילוב האקססוריז הנכונים פשוט גרם לי להחסיר פעימה.

CLOTHE ^^^

אפשר לקחת רגע ולהסתכל על השמלה המושלמת הזאת ^^^ CLOTHE ​

וגם על זה פליז ^^^ CLOTHE

וגם על זה פליז ^^^ CLOTHE

שי שלום , מציגה: בר רפאלי

שמלה שנתפרה מ15,000 מטבעות גרוש ישנים ומצדיעה לעולם הפיננסים של תל אביב, בהשראת רח' לילינבלום בו צמח ענף הבנקאות הארץ ישראלי.. אני לא יודעת אם התחברתי לשמלה הזאת.. בלשון המעטה. משהו פה מאוד גורם לי אי נוחות - אם זה המטבעות או החזה או החיתוך... אותי זה לא הכי הרשים..

אז מה אני לבשתי :

shoes : new look | denim : asos | cape : forever21 | shirt : komono by mika | collar : neat.

shirt : me.she | jacket and shorts : vintage levis | sunglasses : me.she : one , two

​ תהנווו :)


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page