top of page

#hmbalmaination


אתמול בצהריים הייתי באירוע השקה של הקולקציה המושלמת (בלשון המעטה) של H&M X BALMAIN.

הקולקציה הזאת מתוקשרת בטירוף ברחבי העולם, ואחד השת"פים הגדולים והמסקרנים בתקופה האחרונה ואיזה כיף שהיא מתקרבת אלינו בצעדי ענק.

אם בהתחלה ראינו את הפריטים על קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד בכל מיני אירועים, בימים האחרונים יוצאים עוד ועוד סרטונים ותמונות של הפריטים המטורפים האלה, אז אתם יכולים לנחש כמה התרגשתי לראות את הפריטים בריל לייף. כשהגעתי כמובן שהדבר הראשון שמושך את העין זה הפיסים המדהימים שמשולבים בהם חרוזים, פייטים וקטיפה (יש יותר מושלם מהשילוב הזה?), ולאט לאט התחלנו לעבור על כל הקולקציה ובחרנו פריטים למדוד. לא יודעת למה אבל בחרתי בשמלה ירוקה מבד קטיפה. בהתחלה לא ממש הבנתי את הפוטנציאל שיש בה. אבל רציתי למדוד משהו שונה. כששמתי אותה, הבנתי כמה היא מושלמת. היא ישבה על הגוף כמו כפפה, הדיטיילס שהיו עליה פשוט היפנטו אותי, וממש התרגשתי ללבוש אותה. עם השמלה הזאת התאמתי תיק באותו צבע, עם דיטיילס בצבע זהב שהתאים בול לשמלה. בקיצור וואוו!

אחרי זה, לא יכולתי שלא לנסות גם את הג'קט המדובר שקנדל ג'נר לבשה. הג'קט משלב בעיניי גבריות, כי הדוגמה הבסיסית שלו היא בלייזר, אבל הוא מבד קטיפה שחור, ועליו כל החרוזים שיוצרים מין עדינות.

מצד אחד הפריט מאוד דומיננטי ומצד שני מאוד רומנטי.

אז את כל הטוב הזה, תוכלו לראות (אם תספיקו) בחמישי לנובמבר בסניף בעזריאלי בהשקת הקולקציה (שיוצאת בתאריך הזה בכל העולם). אז יש למה לחכות!

תהנו!

Im wearing - dress : me.she | photos by aviv


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page