top of page

barbie wants to be me


עם הבלוגרית המהממת לנה (קישור לבלוג)

ביום רביעי שעבר, הזמינו אותי לאירוע השקת הקולקציה של המותג הישראלי comme il faut.

אם להגיד את האמת, אף פעם לא נחשפתי למותג הזה, אבל כשהזמינו אותי לאירוע, עניין אותי מאוד מי עומד אחרי המותג ומה זה בכלל המותג הזה.

כשנכנסתי לראשונה לחנות בנמל הייתי קצת בהלם, חנות ענקית, עיצוב מושלם, יש הרבה מקום להסתובב ולהתרשם, מגוון רחב של פרטי לבוש ופרטים לבית והרגשה של חום.

בתחילת האירוע, הכרנו אחת את השניה, הסבירו לנו על המותג וכל בלוגרית או מובילת דעה הסבירה על עצמה ומאיפה היא באה, והשאלה המנחה הייתה אם אנחנו מכירות את comme il faut.

לאחר מכן, עשו לנו סיבוב בחנות והסבירו לנו על העיצובים המנחים של הקולקציה, מה עומד מאחוריה ועל הבדים המיוחדים שיוצרים את הבגדים האלה. הבסיס לקולקציה זה מראה מחויט, עם בד שמדגיש את הגוך אבל לא בצורה שנצמדת מידי. אפשר למצוא בקולקציה ג'קטים, מעילים, חולצות מכופתרות, מכנסיים מחוייטים וסוודרים מפנקים והכל תוך כדי התייחסות לפרטים כמו הבטנות המשוקעות בג'קטים והמעילים.

בנוסף לפריטים המחוייטים יש הרבה אלמנטים שנכנסים לקולקציה מעולם הרוק, וניכרת עבודת המחקר שנעשתה על מנת לשלב את זה בצורה הכי מעניינת שיש.

אמנם טווחי המחירים קצת גבוהים, אבל כשאתה רוכש פריט מהקולקציה ובכלל מהמותג, את תדעי שיש לך פריט קלאסי שישמר לך לטווח ארוך בגלל האיכות שלו.

http://www.comme-il-faut.com/he/

חנויות הדגל:

האנגר 26, נמל ת״א; קניון רמת אביב קומה ב׳; ויצמן 1 רחובות; אחוזה 170 רעננה; אוסישקין 44 רמת השרון.

תהנו:)


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page