top of page

cozy greys


knit : aliexpress | pants : adika | shoes : stan smith adidas

photo by hadar librus - http://www.liberabyhadar.com/

על הלוק הזה אני כבר חושבת המון זמן, הגולף הוא פריט שדומיננטי אצלי בארון החורף הזה ואני פשוט רוצה אותו בכל הגדלים והדוגמאות.

אז סריג גדול אפור עם גולף אני מחפשת המון זמן, אבל האמת היא שלא הכי רציתי להוציא על זה מחיר גבוה שהרשתות הגדולות דורשות אז לקחתי את הסיכון והזמנתי את הסריג הזה מאליאקספרס.. כן כן, אני ג'אנקית של איביי/אליאקספרס ואני לא אשקר שזה פשוט כיף. סריג כזה היה בכיף עולה יותר ממאתיים שקל אבל הוא לה פחות ממאה – יאיי!

את הלוק השלמתי עם מכנסיים דמוי עור (כמובן!!) ונעליי סטן סמית' (או כל סניקרס אחר) וכובע שחור. לוק חורפי וכיף והכי חשוב קז'ואלי...

תהנוו!

I've thought about this look for a while… the turtle neck sweater is such a dominant item in my closet and I want it in any size and color.

So I've looked for an oversize grey knit but to tell you the truth I didn’t want to buy it in the price that the big stores offer, so I took the risk and bought it on aliexpress!

Yes I admit it, I'm an eBay/aliexpress junky and I won't lie that its simply fun .this knot could easily cost more than 60-70$ but it really cost less than 30$ - score!

I completed the look with faux leather pants and Stan smith (but really could go with any kicks) and a big black hat. Such a fun casual winter look :)


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page