top of page

poncho love


total look by PROFIL

שבוע שעבר הוזמנתי לאירוע של חברת PROFIL,

האמת שבהתחלה לא ממש הכרתי את המותג, אז מאוד סיקרן אותי לראות את הפריטים ואת הקולקצייה החדשה.

הגעתי עם הבלוגרית הדר ליברה שדרך אגב גם צילמה את התמונות שלי (www.liberabyhadar.com) והדבר הראשון ששמתי לב אליו זה הצבעים הכובשים של הקולקצייה החדשה, הכל בגוונים של חורף שאני מאוד אוהבת לשלב בלוקים שלי (כמו שאתם רואים באינסטוש) ירוק זית, בורדו חזק, נייבי ואפורים.. אחרי כמה מדידות, שמפניה ועוגיות - מצאתי את הפונצ'ו המושלם שאני לובשת בתמונות, משלב בין בורדו לכחול נייבי ואפור כהה, והוא בדיוק מה שחיפשתי כבר מהחורף שעבר, להרגיש בשמיכה מפנקת ולהראות סופר שיק!

אין ספק שהולך להיות קשה להוריד אותו (במיוחד בימים הקרים שהופיעו לאחרונה).

שילבתי אותו עם סוודר בייסיק אפור (אתם לא רואים אבל יש כפתורים מאחורה - אלוהים נמצא בפרטים הקטנים), מכנסיים בגוון ירוק זית ומגפיים חומות הכי שיק צבאי.

אז את הפונצ'ו לא יכלתי שלא לרכוש, (בפחות מ-200 ש"ח!!) ובסך הכל מאוד התרשמתי מהקולקצייה החדשה של PROFIL, מהגזרות המיוחדות והגוונים.. המחירים מאוד נוחים והכל היה עם אנרגיות חיוביות ושמחה באוויר (צוות העובדים שם מאוד עזר וטיפל בנו כמו שצריך!)

תהנו! 3>


follow me

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

want updates?

Congrats! You’re subscribed

Recent Posts

Archive

tags

אין עדיין תגים.
bottom of page